Veel gestelde vragen
Direct contact opnemen?
Telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Buiten die tijden kan je je vraag per e-mail stellen.
De totaal-oplossing van Assistent Assurantie Software
Assistent is meer dan 20 jaar geleden bedacht en gebouwd door een tussenpersoon en gevolmachtigde.
Het Assistent pakket
Een gebruiksvriendelijk CRM systeem waarmee je je klanten, polissen en schades beheert.
Basis functionaliteiten
Het programma biedt een groot aantal standaard mogelijkheden aan in het basispakket.
Extra functionaliteiten
Naast het basispakket kun je het pakket uitbreiden met een groot aantal modules.
Beschikbare koppelingen
Een groeiend aantal koppelingen met pakketten zoals Word, Outlook, Adviesbox, Rolls, Aplaza, Solera, etc.
Te integreren Klantportaal
Een naadloos in je website te integreren klantportaal waarmee je klanten 24/7 hun gegevens kunnen raadplegen.
De kosten van Assistent
Vanaf € 49,- per maand heb je recht op volledige (telefonische) ondersteuning en alle updates.
30 Dagen proberen
Om onze software én helpdesk te leren kennen mag je Assistent 30 dagen gratis en geheel vrijblijvend gebruiken.
Een nummer voor alle vragen
We zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
Je kunt ons ook mailen op info@assistent.nl.