Wie is Assistent?
Assistent automatisering is een systeemhuis voor de assurantiebranche dat zich sinds 1998 concentreert op het assurantie-, administratie- en CRM-pakket Assistent. Ontstaan en nog steeds gevestigd in het Brabantse Breda.
We hanteren een hele duidelijke “no nonsense” filosofie: als je met ons zaken doet krijg je precies wat je verwacht. En soms nog wel iets meer. Maar je krijgt vooral duidelijkheid. Zo zijn alle bedragen die wij noemen altijd inclusief btw – geen verrassing achteraf. De software die wij bouwen is ontworpen door en met gebruikers. Dat merk je aan de intuïtieve interface en de simpele, duidelijke functies. Alles werkt precies zoals jij dat verwacht.
We houden het graag persoonlijk
Aangenaam kennis te maken! Ja er wordt ook serieus gewerkt, echt waar!
De totaal-oplossing van Assistent Assurantie Software
Assistent is meer dan 20 jaar geleden bedacht en gebouwd door een tussenpersoon en gevolmachtigde.
Het Assistent pakket
Een gebruiksvriendelijk CRM systeem waarmee je je klanten, polissen en schades beheert.
Basis functionaliteiten
Het programma biedt een groot aantal standaard mogelijkheden aan in het basispakket.
Extra functionaliteiten
Naast het basispakket kun je het pakket uitbreiden met een groot aantal modules.
Beschikbare koppelingen
Een groeiend aantal koppelingen met pakketten zoals Word, Outlook, Adviesbox, Rolls, Aplaza, Solera, etc.
Te integreren Klantportaal
Een naadloos in je website te integreren klantportaal waarmee je klanten 24/7 hun gegevens kunnen raadplegen.
De kosten van Assistent
Vanaf € 49,- per maand heb je recht op volledige (telefonische) ondersteuning en alle updates.
30 Dagen proberen
Om onze software én helpdesk te leren kennen mag je Assistent 30 dagen gratis en geheel vrijblijvend gebruiken.
Een nummer voor alle vragen
We zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
Je kunt ons ook mailen op info@assistent.nl.