begin nu met AssiStart
Een eigen kantoor starten is enorm spannend. Dat begrijpen wij maar al te goed. Er komt veel op je af - vergunningen, administratie, klantwerving en ga zo maar door. Maar, waar begin je?
Jij wilt vooral doen waar je goed in bent: advies geven en jouw klanten helpen. Maar de rompslomp eromheen kan overweldigend zijn. Daarom hebben we een softwareoplossing ontwikkeld dat jou als starter écht kan ondersteunen.
Start efficiënt met Assistent
Wat we jou bieden:
- Gebruiksvriendelijke én intuïtieve software
- Al jouw (klant)administratie overzichtelijk op één plek
- Groeimogelijkheden – je begint klein, maar onze software groeit met jou mee
- Start zonder grote investeringen: je ontvangt het eerste jaar 50% korting op de licentiekosten
- Technische ondersteuning inclusief begeleiding (met een glimlach), tijdens, maar ook na de (op)start van jouw eigen kantoor
- Deze actie geldt tot 21 juni
Liever eerst een persoonlijke kennismaking?
We komen graag bij je langs om elkaar te leren kennen. Geen standaard demo op afstand, maar persoonlijk contact waarbij er wordt gekeken naar jouw wensen. Vul het contactformulier hieronder in en één van onze collega’s neemt contact met je op.

Onze gegevens
-
Actuele openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
09:00 - 12:30 / 13:00 - 17:00 -
Eén nummer voor alle vragen:
+31 (0)76 549 37 50
-
Eén e-mailadres:
info@assistent.nl
-
Ons kantoor vind je op de:
Paardeweide 7 in Breda